lördag, december 02, 2006

En nystart

Är detta. Jag har tidigare bloggat på Aftonbladets blogg och har faktiskt trivts där riktigt bra, men eftersom jag är som jag är så känner jag att det är dags att komma bort. Börja om. Jag är sån, jag är ombytlig, har haft ca 3 bloggar tidigare och när jag skrivit länge i dem så har jag gått vidare, har jag gått för nära inpå mig själv eller har andra kommit nära? Eller flyr jag?

Morgonen började tufft, telefonen ringer vid 8.30 imorse och det är en gammal skolkamrat till min sambo som bor lååångt bort som berättar att han är i närheten och undrar vad vi har för oss. Självklart ska han komma hit, det tycker jag. Men ångesten och oron sätter direkt sina klor i mig, för jag var inte beredd. Jag var inte förberedd. Men det gick jätte bra och han var jätte trevlig!

Nu är sambon iväg och ska låna bil och jag ska ta en promenad med hunden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att du ska trivas på din nya plats med din blogg nu!! Sköt om dig och ha en fin kväll.
Zorro