måndag, februari 11, 2008

This life sucks!

Det är ungefär så jag känner just nu, mest hela tiden....
Jag orkar inte längre!
Jag har 3 fina sår på min vänstra arm idag,
pga en kniv igår.
Kul va?

Personalmöte var det imorse.
Tydligen så är det ingen som tål gubbjäveln.
Men det fattar ju inte han.

Ibland kan jag faktiskt känna att vissa människor förtjänar faktiskt inte att få leva, han är en av dem. Psykopatjävel.

Pratade även med chefen hur jobbigt jag tyckte det var hos psykopatjäveln och hans familj. Hon såg hur dåligt jag mådde. Men självklart hade hon inga arbeten att erbjuda inom assistansen förutom hos en gubbe som tar stryptag på personalen eller 10 timmar vecka hos en annan person. Inget av det funkar ju....

Men jag ska på möte på fredag igen för att diskutera framtiden och tills dess så ber jag verkligen till gud att jag får bli sjukskriven ett tag till (Ska jag behöva ta livet av mig för att få folk att fatta hur dåligt jag mår??????) och att jag hittar ett nytt jobb....

Ringde och grät till kuratorn idag, det är tur att jag har henne. För hon lär mig iaf hur jag ska tänka. Just nu tar jag bara en timme idag, jag försöker bara tänke på 1 timme åt gången och se om jag lever.... Ska till henne på onsdag, nu måste jag bara överleva morgondagen. Men det går nog om jag isolerar mig själv. Eller vad tror ni?

Intressenten hos hundfrämjandet tackade nej, så nu verkar det som om jag bli jourhem. Ska bli intressant faktiskt.

10 min kvar till CSI.

Inga kommentarer: