torsdag, januari 25, 2007

Trötter

Det var verkligen ett helvete att kliva upp ur sängen imorse, jag skulle kunna legat kvar hela dagen, men det skulle inte varit shysst mot Åskar. Helt slut var jag, eller jag är väl egentligen det fortfarande. Sitter och slöar framför datorn och lyssnar på musik, borde egentligen röra mig mot disken och plugget men det är så fruktansvärt tråkigt. Allt är så fruktansvärt tråkigt.. BLÄ.

Igår var en riktigt dryg dag, jag höll på att bränna ner köketAshamed , ja det är tyvärr sant. Efter att ha bott i den här lägenheten i 1,5 år har jag fortfarande noll koll på hur plattorna sitter, även fast jag dubbelkollar så vrider jag på fel platta. Och igår så låg ett plastlock på den platten. Kommer få kämpa för att få ordning på plattan igen *suck* Jag borde inte få vara i kök, det blir Alltid fel. Blä. Jag hatar allt.

Det positiva idag var att vi vann 50 kr på en trisslott, haha. Wow nu är vi rika eller nått. Lönen borde ha kommit idag, men den ska ju läggas undan så att vi klarar sommaren och nästa höst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder:-) Och vilken söt hund, visste inte hur han såg ut innan!
Hoppas du mår bra o får en trevlig helg.
Stor kram