söndag, maj 11, 2008

Lalala

Nu sitter jag framför datorn igen, även fast det finns massvis med annat att göra. Städa och tvätta och greja i trädgården.
Jag älskar trädgården, men jag hatar vår s.k. hyresvärd, han o jag rök ihop igår. Det var inte vidare lyckat om jag får säga det själv.
Men han är så förbannat dum!
Vi har börjat leta efter en ny lägenhet igen, även fast jag älskar trädgården.
Så är det inte värt att stanna kvar.
Inte när han beter sig så, och när lägenheten är så pass sliten som den är.
Blä.

2 kommentarer:

Eleonor (Elle) sa...

Tittar in för att se hur Du har det ... Men så länge sedan Du skrev .. Hoppas iallafall det är bra .. o här kommer kramar från Stenungsund . Elle ,Otto och Åskar kramar om Dej o Dina fyrfotingar ...

Anonym sa...

Varför måste du vara så Rätt..?

:D

/B.

Ha de gott!