söndag, mars 09, 2008

Tung vecka

Det känns som om kommande vecka kommer vara jätte tung utav någon anledning,
men om man sedan kollar på vad jag har planerat så är den ju inte det.

Imorgon ska jag passa Zanna och Sofi, men det spelar ju ingen roll, med en eller 2 hundar extra, det enda som kan bli jobbigt med det är om Sofi fortfarande luktar löp, så kommer Åskar vara dryg. Men i såfall får de vara i skilda rum.

Tisdag är det kuratorsamtal, men det kommer jag nog avboka eftersom jag inte har någon möjlighet att ta mig dit.

Onsdag är väl den stora orosdagen, för då bestämt min framtid, möte med chefen och facket, har ingen aning om vart jag hamnar eller om jag blir uppsagd pga arbetsbrist.. *nervös* Men för att ta mig dit så får först M hämta mig på morgonen och skjutsa mig till läkaren, medan jag är där får hon lämna S på dagis och sedan hämta upp mig, så kör jag henne hem till sig medan jag sedan lånar hennes bil, + tar med hennes hundar i den och åker till mötet som jag inte vet hur länge det håller på, sedan åker jag hem med alla hundar till mig och väntar tills M slutar på jobbet då jag åker och hämtar henne. Sedan ska hon släppa av mig hemma medan hon hämtar S på dagis.
Helt sjukt krångligt...

Resten av veckan är det inget inplanerat förutom på helgen då jag och älskling funderar på att åka till gbg och kolla på kläder till honom..

1 kommentar:

Gordon sa...

Vi hoppas att den här veckan, som snart är slut, har varit positiv för dig. Inte minst onsdagens möte ... - Kramar från oss i beardis-flocken