onsdag, februari 20, 2008

Jag vann!!!

Kan ni tänker er?
JAG vann, jag som aldrig vunnit något i stort sett, okej nu ljuger jag för 2 år sedan vann jag en stor sillburk på jul på liseberg... Det är nästan det enda!
Och nu har jag vunnit ett litet paket från Annas Scrapbooking! Jag är i upplösningstillstånd nu, helt chockad är jag och så lycklig. Ska bli väldigt intressant när det kommer måste jag säga!!

Sen så har jag varit hos läkaren idag, har blivit sjukskriven i 3 veckor till, och idag så var han förstående vilket han inte varit förut.. Undrar om det beror på vad jag sa i fredags? Hursomhelst så tror jag nog att jag borde hinna reparera min själ delvis på 3 veckor, särskilt när han skrev att jag inte ska återvända till nuvarande brukare...

1 kommentar:

Eleonor (Elle) sa...

Va´bra att Du får taigen Dej!!! Gör kort !! De är så fina och när man plockar med ngt. man tycker om så får man nog ut en massa energi ... både av den goda o den onda sorten... Jag brukar må bättre bara jag kommer i gång!!!