söndag, januari 20, 2008

Dåligt samvete

Som jag skrev i dagens tidigare inlägg så har jag gått och blitt sjuk, inge vidare kul. Men just nu har jag så förbaskat dåligt samvete över att jag är det, fast jag egentligen borde ta hand om mig själv och koncentrera mig på att bli frisk... Men ändå så tänker jag på att man satt de andra i skiten... Fast jag kan ju ändå inte vara där eftersom man vill ju inte smitta ner någon och jag orkar inte lyfta/förflytta en vuxen man eftersom jag inte har några krafter kvar och jag klarar inte av att vara social och trevlig, så varför ska jag dit? Men ändå så kommer samvetet över en....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet säkerligen mer om ämnet än mig. Portugal var mest ett exempel taget ur luften till ett ämne som jag inte vet särskilt mycket om än, men tänkt forska mer i. Men sedan tror jag i och för sig på att en hund från Portugal förtjänar ett hem och kärlek precis lika mycket som en hund från Sverige. Det är inte landet eller pengarna som är huvudsaken för mig. Men tack för din åsikt.