lördag, januari 12, 2008

Detta var ju lyckat.

Visst är jag en kontinuerlig bloggare? Nej, inte direkt. Har ingen ork och lust med någonting. Ledig idag och imorgon och sen tillbaka till jobbet igen. Vill inte, orkar inte. Men det är bara att ta på "the happy smile" och låtsats att världen är perfekt och jag älskar den.

Skulle vilja en hobby utöver hundar, någonting att pyssla med och varva ned med då jag bara känner att världen suger. Min svägerska har börjat med mosaik. Men jag, jag har ingen aning vad som intresserar mig. Började sticka, gick inge vidare, tröttnade. Scrapbooking verkar intressant, men jag har så kass fantasi så mina album , kort osv skulle inte bli bra iaf.

Ska strax ut med hunden och gå en långis, för att göra världen ännu sämre så bantar jag och måste försöka vara nyttig.

Inga kommentarer: