lördag, april 07, 2007

Resan gick bra

och nu är jag hemma och tar det lugnt. Skönt att vara tillbaka, men jag hatar verkligen att åka tåg. Det är bara att konstatera - jag hatar tåg och tågen hatar mig.
Min mp3 spelare hängde sig innan jag ens lämnat uddevalla station och min hund pratade oavbrutet från halv fyra till klockan nio. Jag hade skavsår i öronen, bokstavligt talat. Faktiskt. Har aldrig varit så trött på Åskar som jag var då. Men nu börjar han bli 'normal' igen efter resan, även fast jag är lite arg på honom idag för att han stack efter en fågel.

Har inte gjort så mycket här hemma. Läst ut en bok redan på första dagen, detta bådar inte gott. Men men..

Ha en riktigt GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Anonym sa...

Njut nu av den sista lediga dagen på denna helg, hos mig är det vitt både på marken och i luften just nu!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm