måndag, april 02, 2007

Jag råkade sno denna utmaning.

Från art(e)fact, ni vet ju hur förtjust jag är i listor :)

Namn: Sara

Ålder: 20

Stjärntecken: Stenbock

Bor: I en liten två i Uddevalla.

Yrke: Inget alls, pluggar fortfarande.

Drömjobb: Hundinstruktör, hunddagis/pensionat och djuraffär, samtidigt :)

Saker jag gillar att göra på fritiden: Umgås med sambon och hunden, träna hunden, läsa böcker, skriva, se på film och lyssna på musik.

Favoritresemål: Har inte rest så fruktansvärt mycket, men jag väljer Baskien, fruktansvärt vacker natur där.

Musik jag tycker om: Jag lyssnar på det mesta.

Favoritdryck: Te
Favoritmat: Jag tror faktiskta tt det är tacos.
Favoritfilm: Har ingen riktig favoritfilm tror jag.
Favoritserie: Desperate Houswifes och Greys anatomy
Jag samlar på: Disney filmer och Astrid Lindgren filmer.

Saker som gör mig glad: Per och Åskar, en bra bok eller film och vackert väder.

Människor som jag tycker är inspirerande: Människor som är duktiga på att pyssla, rita/måla/fota, alltid varit avundsjuk på dem.
Om 10 år: Bor jag ute på landet vid en sjö eller havet, har barn, hundar och ett yrke jag trivs med och ett underbart äktenskap med Per.

Det visste ni inte om mig: Att jag hatar de flesta sporter, finns det nå tråkigare än att kolla på sport på tv?!
Det bästa som har hänt mig: Per och Åskar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du snodde väl den inte, du blev ju UTMANAD! ;) Alla som ville fick vara med!

Kul att läsa om dig! Jag gillar också listor :)