tisdag, april 10, 2007

Förkylt

Nu börjar arbetsveckan, men jag har ju inget arbete så jag får väl plugga lite, även fast de där nere i uddevalla har påsklov. Men jag är ju uppe hos morsan och här har de redan haft lov. Igår började jag bli förkyld, jag hatar verkligen att vara det. Jag blir så fruktansvärt patetisk då och tycker hemskt synd om mig själv, skönt för Per att slippa det för en gångs skull.

Idag ska jag in till stan och låna lite böcker, har ju läst ut alla redan och så ska jag till apoteket och köpa massa saker som kan lindra förkylningen. Måste även slå in Gustavs present, för imorgon fyller han 18 och blir 'vuxen', svårt att tänka sig att jag är 20 och han 18 och sladdisen är 12. Det var ju inte så läänge sen Axel föddes känns det som, han kommer alltid vara våran lilla söta skit :P

Ha en bra dag alla vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tiden är verkligen relativ, speciellt när man har barn! :-) Ha en fin vecka!

Anonym sa...

Hahaha, då förstår jag! Jag trodde att Du var en förnekande medelålders (som jag) som vägrar erkänna att man inte är 20 längre. Fast det stämde inte, för Du verkade så ung! Nu fattar jag. (jisses vad trög man är ibland...) Men, ha en fin vecka och tack för att Du fick mig att inse hur det ligger till. :-)