onsdag, mars 28, 2007

Varmt och Skönt

Är det utomhus idag igen, det är så härligt att våren äntligen är här! Det är nästan så att man kan säga att det är sommarvärme redan. Jag hade på mig mjukisbyxor, linne och en fleecetröja när jag gick morgonpromenaden och det var på gränsen för varmt. Men som min mor säger man ska frysa in vinterna och svettas ut våren, typ. Fast jag har aldrig hållt med om det och blir lika irriterad över det när hon säger det. Haha..

Idag ska jag fortsätta med pluggandet och städandet, sen blir det nog en skön längre promenad i eftermiddag med Åskar. Kanske sätta oss någonstans i solen så man får lite färg. Och när Per har slutat så ska jag nog möta honom på stan, för jag vill köpa nå roligare anteckningsblock. Bara för att.

Ha en bra dag alla i det vackra vädret!

Inga kommentarer: