tisdag, mars 27, 2007

Vackert väder

Är det idag igen, det är så skönt att våren äntligen har kommit. Värme och sol igen, man blir så mycket gladare och piggare då, iaf jag. Fast idag kan jag nog inte vara ute så mycket för jag måste verkligen sätta igång med pluggandet. Och så behövs lägenheten städas igen, vi var ju borta hela helgen så det blev inte så mycket gjort.

Det är ganska intressant, jag är medlem på Helgon, ja jag kanske inte hör hemma där egentligen. Men jag har en syssling som är där, som är ganska speciell och mår inte så bra och jag vill hålla lite koll, för att inga andra gör det helt enkelt. Och vi har växt upp ihop så hon betyder mycket även fast vi inte har något gemensamt längre. Men tillbaka till det jag tänkte skriva om igen, någon gång i månaden så tittar mitt ex och hans kompis in på min press och spionerar. Hallå?! Kan ni gå vidare med ert störda liv? Och låta mig leva mitt eget, för jag har kommit bort från Sala, jag har byggt upp mig ett nytt liv, låångt borta från er och jag vill inte ha något med er att göra. Fatta! Blir så irriterad på dem, jag är så glad att jag slipper se dem.

Ha det

Inga kommentarer: