onsdag, mars 21, 2007

Ännu en dag

med vackert väder och internet! Måste säga att det är fruktansvärt skönt att vara tillbaka, jag klättrade nästan på väggarna när jag inte fick skriva. Det är sjukt att bloggen kan betyda så mycket, men det är så skönt att få skriva av sig sina tankar och funderingar. På nått sätt blir det inte samma grej när jag skriver i ett word-dokument.

Det har inte hänt så mycket den vecka jag har varit borta, jag har stirrat upp i taket typ, och kollat på tv och läst massvis. Har läst två superbra böcker Liftarens guide till galaxen serien och Torey Haydens Spökflickan - den var så hemsk, och det gör ju inte saken bättre att den faktiskt är sann. Ni borde verkligen läsa Spökflickan!

Idag ska jag plugga och greja, i eftermiddag ska jag till skolan och träffa en lärare. Är lite nervös men det kommer nog gå bra tror jag :)

1 kommentar:

Gordon sa...

Kära Sara - din blogg är viktig för dig som skriver. Men också för oss som läser den, och följer den. - Kramar från tillg. Bengt