måndag, mars 26, 2007

Huvudvärk

Detta är verkligen kass dag och jag har vaknat på fel sida, totalt! Allting känns bara tungt och pissigt och huvudet värker så jag håller på och bli galen. Står inte ut med det faktiskt! Sov middag på förmiddagen, det hjälpte lite men nu är det tillbaka igen mer irriterande. Tror det är spänningshuvudvärk, men jag vet inte varför jag spänner mig. Gör du?

Vi åkte ut till Torp (köpcentrumet) när Per kom hem, han behövde nya gympadojor och när jag var där i lördag så såg jag även ett par asfina högklackade pumps - prickiga som jag var sugen på. Men idag var det ganska utplockat och de fanns inte min storlek *suck* :( Men Per hittade iaf ett par dyra skor som vanligt som han köpte.

Han där uppe tycker tydligen inte om mig eftersom jag inte får mina prickiga pumps :(

Härligt väder är det, men idag klarar jag verkligen inte av att njuta av det...

Insane

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allt går emot dig idag ser det ut som, jag hoppas att du har blivit av med huvudvärken nu! Sköt nu om dig och ha en fin kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Hoppas att du mår bättre nu!