tisdag, mars 27, 2007

6 udda saker

Tänkte jag skulle ta itu med den grejen nu, skriva 6 stycken halvudda saker om en själv.

1. Jag irriterar mig väldigt lätt på saker, just nu är det mest konflikträdda människor. Jag vill gärna diskutera klart saker utan att folk försvinner. Tror det beror på uppfostran. Hemma har det alltid varit så att man inte får gå och lägga sig utan att alla är sams. Tro mig det kunde bli långa nätter ibland. Men det var skönt att sova sen när man var sams istället för att behöva ligga och grubbla på grejer.

2. Mitt sociala liv med människor finns bara på internet. Känner inga i min stad, så därför kommunicerar jag mest bara på internet genom bloggen och olika communitys.

3. Om jag gör något så går jag in för det i 100% vilket gör mig ganska manisk och gör så att jag har lätt för att bränna ut mig och bli deprimerad.

4. Jag åt hundmat som liten, det var inte gott. Men hundmatskålarna stod alltid på golvet, med mat, och jag förstod helt enkelt inte bättre.. haha... Det var lika äckligt varje gång och morsan blev lika irriterad varje gång :P

5. Per lockar fram både mina bästa sidor och även de sämsta.

6. Jag började inte använda smink och bete mig som 'kvinna" förens vid 18års ålder. Då började jag bli intresserad av mode och smink.

1 kommentar:

Anonym sa...

Denna har jag också gjort :)

Är precis som du vad gäller nummer 3 och även om det kan vara till ens fördel ibland kan det lätt förvandlas till en nackdel då man som du skriver lätt bränner ut sig.

Ha en fin dag!