torsdag, februari 15, 2007

Volvoraggaren slår till igen.

Igår så var jag och sambon nere på stan och tittade in på Videomix för att se om det kommit ut några trevliga filmer som vi ville se. Jag står i godan ro och kollar bland de gamla filmerna, medans någon helt plötsligt kommer och puttar på mig och sa typ "Ur vägen, här ska jag titta, BORT" Och jag började direkt tänka, vad är det här för idiot? Så gör man väl inte mot främlingar. Men när jag kollade upp så var det Emilia som flummade! Haha. Har inte träffat henne sen september då jag sist var i skolan. Så det var riktigt kul att träffa henne! Det är hon som är volvoraggaren, eller raggare kanske hon inte är. Men hon hänger med dem :P Vi pratade lite allmänt och tänkte ta en fika någon dag. Kul!

Och som jag sa igår så träffade jag ju en liten bebbe, liten och liten var han väl kanske inte. Men han var fruktansvärt SÖT! Han "pratade" snarar mer gurglade och log o skrattade. Han var så fin, så det ska verkligen bli kul att få sitta lite barnvakt igen. Saknar ju barn, alla kussar har ju växt upp nu och dessutom bor jag lite väl långt ifrån för att kunna passa dem. Fast jag ska faktiskt få en liten kusse i april! :)

Idag är jag trött, skulle ha åkt till kuratorn men hon ringde och lämnade återbud för att hennes dotter hade insjuknat så nu ska jag inte träffa hennes förens framåt v.12 eftersom nästa vecka är hon ledig sen åker jag bort. Men som hon sa jag är ju ganska stabil nu så jag klarar mig nog, annars är det ju bara att ringa.

Det känns jävligt gött att vara stabil nu! Väldigt bra! Jag är stabil! Jag får inte så många ångestattacker längre, eller utbrott. Det känns bra! En vecka kvar på jobbet, sen är det över!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en glädjande läsning att se hur det går framåt för dig! Sköt om dig nu och ha en fin kväll!!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Hej. OK gör så här då om du vill ha rapporten om hundhandlaren. Gå in på baksidan.zor.org och maila dom så skickar de dig den.
Jag hittade inget mail till dig att svara på.

Hälsn
irk
som skriver om hundskojare och buskuppfödare på http://irkblog.wordpress.com/