fredag, februari 23, 2007

Tjosan

God dag alla glad, och även de mindre glada!

Idag tänker jag nog bara ta det lugnt, har lite ont i ryggen efter jag skottade snö igår, men Per masserade lite så det går nog över snart. Det mjukades upp iaf! Ska jobba ikväll. Inget jag har större lust med. Men nu är det bara några få dagar, sen är detta jobb över för alltid och jag kan förhoppningsvis gå vidare med mitt liv. Skönt.

På måndag så ska jag åka hem till mina föräldrar, så då blir det nog inte så mycket bloggande för min del tyvärr. Ska försöka titta in och skriva ett inlägg ibland, men jag har faktiskt ganska fullt upp.

Sen har jag tänkt överraska morsan med en mor-dotter dag, v.10 tänkte köpa med lite ansiktsmasker och sånt. Får se om jag orkar gå ner på stan imorgon och köpa. Idag orkar jag nog inte. Börjar vid halv fem tiden, och jobbar tills två inatt. Och sen har jag inte en aning om det kommer komma någon som jag får jobba med. Men men.

Snart är det över.....

3 kommentarer:

Eleonor (Elle) sa...

Hoppas att Du får det riktigt mysigt o gott uppe hos Mor o Far ! kramar från katterna o elle

Anonym sa...

Det låter som en bra ide med mor o dotter dag! Sköt nu om dig och ha en underbar helg!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Anonym sa...

Ha en fortsatt trevlig helg nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm