måndag, februari 19, 2007

Tjejsnack v.8

Vecka 8
Sömn. (Veckans frågor kommer från Anna Ginger)

· Vad har du på dig när du sover? Bara trosor

· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Jag tror jag sover helst antingen på sidan eller på rygg.

· Hur många kuddar har du i sängen? Tre stycken. Fast jag använder oftast bara en.

· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ja, många gånger så gör jag det. Och de flesta är så sjuka så det knappt är sant.

· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Jag vet inte, ibland kan jag uppleva att jag känner igen vissa händelser som om de någon gång redan har hänt. Men jag vet faktiskt inte egentligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När blir det killsnack?? Ha en härlig kväll nu och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Gordon sa...

Kära Sara - ursäkta om jag kommenterar "tjejsnack". Men jag tror att våra drömmar har stor betydelse. Inte så att de förutsäger något, men de är nog vårt inres sätt att bearbera sådant som händer oss. Vad tror du själv? - Kramar från tillg. Bengt