onsdag, februari 07, 2007

Greys Anatomy

Igår var säsongsavslutningen av Greys och jag tror inte jag har gråtit så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge. Det var fruktansvärt. Han fick inte dö! Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt att vara känslig, jag lever mig in alldeles för mycket i filmer och tv-serier. Men nu när Denny är borta, så känns det som kanske nästa säsong blir lite trist? Det visar sig.

Nästa vecka börjar iaf Desperata hemmafruar! Det ska bli intressant att se, det är en ganska småmysig serie tycker jag.

Jag har fortfarande as-ont i örat men jag har nog ingen feber idag, så det är bra. Får väl plugga lite senare, även fast man inte har någon större lust.

Kläderna som jag hade beställt kom idag och jag kan bara konstatera, jag är tjock och jag behöver banta. Får sätta igång igen men jag tycker det är fruktansvärt svårt, har ingen riktig motivation. Eller motiverad är jag nog, men jag tycker det är så svårt. Det är ju så gott med godis osv.....

Men men...

Inga kommentarer: