torsdag, februari 22, 2007

Ett kilo vardera

Tror jag kängorna väger, har inte plockat fram dem förens nu. När snön har kommit. Men de väger en hel del. Fick dem utav pappa, vi hade ett litet bråk gällande de skor jag använde. Han tyckte inte att man skulle använda gympadojor när man hjälpte till och jobba på orienterings vm (hela släkten har typ tränat och tävlat i det, förutom jag för jag är det svarta fåret som inte ens kan läsa en karta) så då sa jag faktiskt åt han att då får väl han köpa mig ett par skor om mina är så hemska, och han gjorde det. Men de är tunga, det är stålhätta i dem och de är väldigt stadiga.

Hade dem när jag var ute och skotta och gick med Åskar, det var tungt. Men sånt är livet :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför böt du adress?? Sköt nu om dig och ha en härlig kväll!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm