fredag, januari 26, 2007

Mysko dröm

Inatt drömde jag rätt mysko dröm, jag drömde om L, som jag sa upp kontakten med i somras, eller sa och sa, jag orkade inte bry mig mer, när hon helat iden bara var taskig och sket i mig, hon ville att jag skulle finnas för henne hela tiden när hon ville, men jag orkade inte mer. Så i somras rann ju bägaren över. Men hur som helst så drömde jag inatt att vi försonades, vi bråkade, vi grät, men vi blev vänner igen inatt. Och det var en skön känsla, men jag vet att det inte kommer ske irl, utan det är över nu, vad jag förstått så har hon bara accelerat och blivit värre det senaste 6 mån jag inte pratat med henne. Men trist är det, för vi har haft väldigt kul tillsammans under åren.. Men men...

Sleeping 2


(Hittade denna smiley och tänkte direkt på Åskar som även kallas "flåset" :Panting)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att ni kan hitta tillbaka igen! Ha nu en underbar helg och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Gordon sa...

Heja Åskar - en jättekul smiley! - Du ska vara glad och tacksam för drömmar. Jag tror att de hjälper dig att bearbeta saker och ting. Kramar från oss i beardis-flocken