fredag, december 15, 2006

God kväll

Har inte haft energi att skriva idag, har varit jätte trött men har börjat vakna nu och fick ett ryck med att julpyssla och julstäda lite! Det blev fint och ska kanske lägga ut några bilder senare om jag orkar. *latmasken talar*

Var egentligen tänkt att vi skulle julbaka idag, men jag orkade verkligen inte, jag orkade inte börja fixa lussekatter,pepparkakor, knäck osv. Men det får bli imorgon. Nu är resten fixat iaf! Snart är det dags att ta ut Åskar igen!

Vi gick en långpromenad imorse och kollade på översvämningar och forsar. Det var rätt häftigt att se om man får säga så. Men det är ju egentligen inte så kul för de som verkligen drabbats av dem.

Den här människan som har haft Åskar innan ringde idag igen, det var trevligt att prata lite med henne igen, fast hon pratade om en annan människa jag har haft kontakt med. Men jag orkar och vill inte lägga mig i dessa människors tjafs. Jag bryr mig inte.

Ikväll blir det philadelphia-tacos och mest ta det lugnt. Vi ska se på Ugly Betty. Tack Smillan som påminde mig imorse! Hade glömt det utan dig!

Tipsar om mitt förra inlägg gällande hemsidan, bilder har kommit upp det som fattas är text till dem. Och det kommer mera seglingssemestern och första snön fattas och lite blandade bilder! :)


Ha det bäst alla bloggvänner!

Inga kommentarer: